یکی از قدرتهایی که هرکسی نیاز داره تلاش برای رسیدن به خواسته های برحق یا غیره برحق خستش ٬ از قدرتهایی که به راحتی نسیب هر کسی نمی شه ٬ آدمهایی که این قدرت را دارند باید حتما و حتما قدرت دومی داشته باشند که بتوانند در مقابل عدم دسترسی به خواسته های خودشون خونسردی و متانتشون رو حفظ کنند .

دوستی داشتم که بسیار محترم و قابل ستایش بود٬ بارها برای رسیدن به هدفش که من عشق می ناممش خیلی تلاش کرد. و در همیشه موفق بود و من به عنوان یک دوست حسادت می کردم به این همه عزت نفسش .

یکبار و فقط یکبار شکست خورد و این باعث شد که به زمین و زمان فحش بده و روشهای عجیبی برای خالی کردن خودش از فشار این موضوع .

اما من با خودم فکر می کردم شاید طرف مقابل این دوست درپی یک پیشرفت برای دوستم ٬ دست رد به سینه اون زده .

اینو می دونم که دوستم بسیار آدم قوی ٬ محترم ٬ با اعتماد به نفس و قابل اتکایی هستش ولی اینو نمی فهمم که چرا یا در نوع رفتارهاش در اوجه یا در سقوط مطلق .

اما من براش دعا می کنم که همیشه سلامت باشه و موفق حتی بی او ...

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ

می دونی از فردین بازی اصلا خوشم نمیاد.سعی نکن با این فکرت خودت و اون دوستت رو گول بزنی.سعی کن اول به فکر خودت باشی بعد دیگران.البته اگر واقعا به فکر کسه دیگه هم باشی.

من که نفهمیدم کی هستی

بالاافتادن سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 ق.ظ http://haleh.blogsky.com

سلام سامی .... چطوری پسر ؟ ..... من همه پستهات رو دوباره خوندم .... به این فکر کردم که اگر واقعا همه بررسی ها رو کردی و فکر میکنی که تصمیم درستی گرفتی،دیگه انقدر خودت و طرف مقابلت رو آزار نده ...میدونم این حرف خیلی شعاری به نظر میاد اما تردید آدم رو از تو میپوسونه ... من و بیز هم یک زمانی چیزی شبیه به اتفاقی که شما تجربه میکنید رو تجربه کردیم ....اما یک زمانی کاملا از هم جدا شدیم..بدون اینکه همیشه به هم فکر کنیم ..اگر واست تعریف کنم شاید اصلا باور نکنی و حتی خندت بگیره ...
زندگی رو سخت نگیر خیلی..خیلی وقتهازندگی تورو میبره به جاهایی که هرگز به فکرت هم نمیرسید....راستی اگر اون وقتی که گفتم برو جیبوتی ،رفته بودی..هیچ وقت کار به اینجاها نمیکشید !!!!! :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد